Kontraktshåndtering

Main banner

Kontraktshåndtering

Enkel avtaleadministrasjon

Med CapRoom kontraktshåndtering har du alltid full kontroll over selskapets leverandøravtaler. Enten du trenger å vite oppsigelsestiden på en kontrakt under et møte eller ønsker automatisk varsling før fornyelse, dekker CapRoom dine behov.

CapRoom tilbyr et brukervennlig kontrakts verktøy som er både kostnadseffektivt og enkelt å iverksette. Send kontrakter direkte til systemet via e-post, og vår kontrakts motor gjør dem klare for deg.

Organisert kontrakthåndtering: 
  • Samle alle kontraktene ett sted.
  • Få varslinger før fornyelse og utløp.
  • Hold orden på alle oppsigelsesfrister.
  • Knytt avtalene opp mot eiere og strukturer avtaleforhold.
Kontrakter

Noen av våre funksjoner:

  • Enkel avtaleadministrasjon
  • Leverandørkontrakter
  • Kundekontrakter
  • Åpenhetsloven
  • Leverandørregister
  • Tags
  • Oppsigelsestid
  • Automatisk mottak
  • Intern kommunikasjon på avtalene
  • Varsling ved viktige hendelser
  • Rettighetsstyring
  • Kontroll på kontraktsverdier og kostnader
  • Kontroll på fornyelser
  • Vedlegg og tilknyttede avtaler
  • Eksport av kontraktsdata
  • Kontraktsdetaljer
  • Kontraktseier
  • Oppsigelsestid
  • Notifikasjon ved utløp
  • Smarte varsler
timeregistrering (41)
Effektiv kontrakthåndtering 

  • Enkel opplasting - Dra og slipp én eller flere kontrakter direkte inn i løsningen, eller send dem via e-post til plattformen.

  • Full kontroll på fornyelser - Få smarte varsler før fornyelse eller oppsigelsestid.

  • Avansert søk – Spar tid og finn enkelt kontrakts detaljer med vårt avanserte søkeverktøy.

  • Unngå duplikater – Unngå overlappende kontrakter og ekstrakostnader.


Få kontroll på dine kontrakter idag!

cp card image
01

Samle alle kontrakter ett sted

  • Digital signering og effektiv kontraktshåndtering
    Effektiviser kontraktshåndteringen med enkel opplasting, ryddig overvåkning og digital signering. Vi tilbyr både eSignering og BankID-signering for å møte dine behov.

  • Skreddersydd for dine behov
    Systemet er ideelt for CFOer, controllere, kontraktseiere og ledere, takket være rollebaserte tilgangskontroller. Perfekt for de som har ansvar for flere selskaper, avdelinger eller forretningsenheter.

  • Enkel og sentralisert kontraktsbehandling
    Samle alle kontrakter i en sentralisert arkivløsning for full oversikt over selskapets avtaler, uansett størrelse. Dette gjør det enkelt å raskt finne og organisere dokumentene.
cp card image
02

Engasjer hele organisasjonen

  • Bidrag fra hele organisasjonen
    Alle ansatte har muligheten til å laste opp kontrakter eller sende de inn til systemet med e-post. CapRoom kontraktshåndtering leser avtalen og e-posten samt arkiverer.

  • Kommuniser med teamet
    Dere kan enkelt kommunisere med teamet inne i avtalene.

  • Roller
    Administrer tilgang på mappe og kontraktsnivå. Eller sett redigeringsrettigheter og leserettigheter.

Åpenhetsloven

Åpenhetsloven trådte i kraft 1. juli 2022, og skal fremme virksomheters respekt for grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold. Loven skal også sikre allmenheten tilgang til informasjon om hvordan virksomheter jobber med disse forholdene.

  • Få full oversikt over dine leverandører, kunder og partnere.
  • Utarbeid nødvendige dokumenter og policyer for etterlevelse av åpenhetsloven.
  • Gjennomfør aktsomhetsvurderinger i samsvar med åpenhetsloven.
  • CapRoom gir deg full oversikt over dine kontrakter for å sikre god kontroll og etterlevelse av åpenhetsloven.
  • Rapporter og dokumenter kravene til åpenhetsloven. 
smiler til kamera

Ønsker du en demo?

Be om demo