Kontraktshåndtering
Kontraktshåndtering
Enkel avtaleadministrasjon
Med CapRoom kontraktshåndtering har du alltid full kontroll over selskapets leverandøravtaler. Enten du trenger å vite oppsigelsestiden på en kontrakt under et møte eller ønsker automatisk varsling før fornyelse, dekker CapRoom dine behov.
CapRoom tilbyr et brukervennlig kontrakts verktøy som er både kostnadseffektivt og enkelt å iverksette. Send kontrakter direkte til systemet via e-post, og vår kontrakts motor gjør dem klare for deg.
Organisert kontrakthåndtering: - Samle alle kontraktene ett sted.
- Få varslinger før fornyelse og utløp.
- Hold orden på alle oppsigelsesfrister.
- Knytt avtalene opp mot eiere og strukturer avtaleforhold.
Noen av våre funksjoner:
- Enkel avtaleadministrasjon
- Leverandørkontrakter
- Kundekontrakter
- Åpenhetsloven
- Leverandørregister
- Tags
- Oppsigelsestid
- Automatisk mottak
- Intern kommunikasjon på avtalene
- Varsling ved viktige hendelser
- Rettighetsstyring
- Kontroll på kontraktsverdier og kostnader
- Kontroll på fornyelser
- Vedlegg og tilknyttede avtaler
- Eksport av kontraktsdata
- Kontraktsdetaljer
- Kontraktseier
- Oppsigelsestid
- Notifikasjon ved utløp
- Smarte varsler
Effektiv kontrakthåndtering
- Enkel opplasting - Dra og slipp én eller flere kontrakter direkte inn i løsningen, eller send dem via e-post til plattformen.
- Full kontroll på fornyelser - Få smarte varsler før fornyelse eller oppsigelsestid.
- Avansert søk – Spar tid og finn enkelt kontrakts detaljer med vårt avanserte søkeverktøy.
- Unngå duplikater – Unngå overlappende kontrakter og ekstrakostnader.
Få kontroll på dine kontrakter idag!
01
Samle alle kontrakter ett sted
- Digital signering og effektiv kontraktshåndtering
Effektiviser kontraktshåndteringen med enkel opplasting, ryddig overvåkning og digital signering. Vi tilbyr både eSignering og BankID-signering for å møte dine behov. - Skreddersydd for dine behov
Systemet er ideelt for CFOer, controllere, kontraktseiere og ledere, takket være rollebaserte tilgangskontroller. Perfekt for de som har ansvar for flere selskaper, avdelinger eller forretningsenheter. - Enkel og sentralisert kontraktsbehandling
Samle alle kontrakter i en sentralisert arkivløsning for full oversikt over selskapets avtaler, uansett størrelse. Dette gjør det enkelt å raskt finne og organisere dokumentene.
02
Engasjer hele organisasjonen
- Bidrag fra hele organisasjonen
Alle ansatte har muligheten til å laste opp kontrakter eller sende de inn til systemet med e-post. CapRoom kontraktshåndtering leser avtalen og e-posten samt arkiverer. - Kommuniser med teamet
Dere kan enkelt kommunisere med teamet inne i avtalene. - Roller
Administrer tilgang på mappe og kontraktsnivå. Eller sett redigeringsrettigheter og leserettigheter.
Åpenhetsloven
Åpenhetsloven trådte i kraft 1. juli 2022, og skal fremme virksomheters respekt for grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold. Loven skal også sikre allmenheten tilgang til informasjon om hvordan virksomheter jobber med disse forholdene.
- Få full oversikt over dine leverandører, kunder og partnere.
- Utarbeid nødvendige dokumenter og policyer for etterlevelse av åpenhetsloven.
- Gjennomfør aktsomhetsvurderinger i samsvar med åpenhetsloven.
- CapRoom gir deg full oversikt over dine kontrakter for å sikre god kontroll og etterlevelse av åpenhetsloven.
- Rapporter og dokumenter kravene til åpenhetsloven.
Andre moduler og tjenester
Styrerom
CapRoom tilbyr et dedikert datarom som muliggjør sikker og effektiv datadeling
Dokumentsenter
CapRoom tilbyr en effektiv og sikker løsning for dokumenthåndtering
Datarom
CapRoom tilbyr et dedikert datarom som muliggjør sikker og effektiv datadeling
Digital signering
CapRoom tilbyr fleksible signeringsskjemaer som støtter ulike signaturmetoder, inkludert Bank-ID og e-signatur